De week van de sponsoren…#9

Het was vroeg vanmorgen… half zeven zat Esther rechtop in bed. Haar hoofd vol met allerlei zaken die nog gepakt moeten worden…Even de twijfel…nog een uurtje slapen? Of toch maar in de actiemodus? Het werd het laatste! De spullen werden ingeladen in de auto en het gas erop richting Wijchen. Vandaag de auto inrichten.. eens kijken of alle spullen er in passen 🙂

Maar voordat we daarmee aan de slag gaan, zetten we ook vandaag weer een sponsor in de kijker! Vandaag MAnders Denken!

De missie van MAnders Denken is op een creatieve manier mensen met elkaar verbinden waarbij ze het doel van de klant raken. Hierbij is het uitgangspunt dat leren en veranderen beter gaat op emotie dan op cognitie!

Zij maken daarbij gebruik van creativiteit en muzikaliteit aan de hand van het credo “Wie denk je wel dat je band?”

“We gaan op een ludieke manier inzichtelijk maken welke instrumenten er allemaal in het team aanwezig zijn. Zijn er instrumenten die het hardst klinken en de rest overstemt? En welke instrumenten zijn nodig om harmonie te brengen? En zitten die binnen het team en zo ja, hoe gaan we die inzetten? We krijgen inzicht in onze eigen kwaliteiten en de kwaliteiten van de andere teamleden. Daarna kunnen we de stap maken naar de 4 kenmerken die duidelijk aanwezig zijn binnen succesvolle bandjes en waarvan teams kunnen leren”

  • hetzelfde doel nastreven,
  • kritisch mogen zijn,
  • enthousiast moeten zijn en
  • feestjes vieren.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *